Werkwijze
Hoe wij helpen.
Bij de ViB fabriek staan service en klantgerichtheid voorop. We zijn er om jouw leven makkelijker te maken! Dat betekent dat we goed luisteren naar je verhaal om te bepalen welke hulp je nodig hebt en of wij die hulp kunnen bieden. Belangrijkste voor ons is dat je geholpen wordt. De manier waarop is voor ons heel flexibel in te vullen naar jouw wensen;
Abonnement: Veel van onze klanten kiezen voor een ViB onderhoudsabonnement. Volledig ontzorgd, regelmatig contact en overleg en altijd bereid tot het beantwoorden van vragen.
Project: Eenmalig gebruik van onze diensten waarbij we je na afloop zeker niet uit het oog verliezen. We blijven je op de hoogte houden middels onze webinars & nieuwsbrieven. En verandert er iets drastisch, dan nemen we vaak toch even contact op.
Incidentele hulp: Lukt het even niet om intern alles bij te houden? We helpen graag uit en zorgen ervoor dat alles weer up-to-date wordt. Lukt het weer, dan maken wij pas op de plaats totdat je ons weer nodig hebt.
Dit zijn een aantal voorbeelden van de manieren waarop we onze hulp kunnen organiseren. Heb je zelf een andere manier in gedachten, laat het ons weten. We denken graag mee.
Onze werkwijze
1. Kennismaking
We ontdekken graag wie je bent en hoe we je kunnen helpen. Uiteraard vertellen we ook graag wie wij zijn en wat we voor je kunnen betekenen.
2. Offerte
We bespreken de volgens ons meest ideale manier waarop we je kunnen helpen. Dat kan in verschillende vormen: losse opdracht, abonnement, project, software, etc. Belangrijkst voor ons is dat het past binnen je bedrijf en werkprocessen.
3. Opdracht
Als je ons je vertrouwen hebt gegeven gaan we aan de slag met de uitvoering. Met geplande contact- & evaluatiemomenten.
4. Evaluatie
Na voltooiing van de opdracht evalueren we onze werkwijze en ontdekken we graag welke verbeterpunten er nog zijn. Als er nog een vervolg nodig is, dan zoeken we dat samen uit en maken we daar ook samen een plan voor.